Ce se mai întâmplă în lume?Lifestyle

Industria bunurilor de lux, performanță remarcabilă în ciuda provocărilor din 2023

Într-o perioadă caracterizată de volatilitate economică și schimbări în comportamentul consumatorilor, multe branduri de top au reușit să-și păstreze stabilitatea financiară.

Anumite mărci de lux au raportat scăderi ale veniturilor, atribuindu-le unor factori precum implicarea redusă pe platformele de cumpărături online multibrand și fluctuațiile valutare. Totuși, în pofida acestor provocări, industria bunurilor de lux s-a ridicat la nivelul așteptărilor și a continuat să atragă atenția consumatorilor și a iubitorilor de modă, notează revista Vogue.

Mărci precum Gucci, Miu Miu și Ferragamo au beneficiat de o creștere a intenției de cumpărare datorită cererii reținute. Articolele de investiție continuă să fie pe primul loc, gențile fiind cele mai cumpărate, iar consumatorii de lux din China, Japonia și Coreea de Sud nu par a fi descurajați de creșterile de preț în comparație cu omologii lor din întreaga lume.

În indicele Vogue Business pentru iarnă 2023/24, diferența dintre primii trei jucători din industrie și restul gamei de lux continuă să se mărească, scăzând probabilitatea de perturbare pentru aceste mărci cheie în următorii indici.

Gucci depășește Dior și își recâștigă prima poziție în ceea ce privește omnichannel și ESG; în topul anterior, pe primul loc când vine vorba de acești piloni, s-au aflat Burberry și, respectiv, Bottega Veneta. Între timp, Prada urcă trei poziții în clasament, iar Balenciaga reintră în top 10.

Top 10 branduri – iarnă 2023/2024

  1. Louis Vuitton
  2. Gucci
  3. Dior
  4. Chanel
  5. Prada
  6. Hermès
  7. Burberry
  8. Saint Laurent
  9. Ralph Lauren
  10. Balenciaga

În era digitală rapidă și în continuă schimbare, industria bunurilor de lux a navigat cu succes pe apele online-ului, adaptându-se și inovând pentru a răspunde provocărilor și oportunităților prezentate de comerțul electronic.

Comerțul de lux online nu mai este doar o extensie a experienței fizice, ci a devenit o destinație în sine, oferind consumatorilor acces la produse exclusiviste într-un mod convenabil și sofisticat. Astfel, piața online a bunurilor de lux este în creștere de la an la an.

Ne poți urmări pe Google News, Facebook, Instagram, X, și YouTube

Alexandru
Alexandru are o experiență de peste 10 ani în mediul online, timp în care a publicat peste 5.000 de articole și a strâns cititori de prin toate colțurile lumii. Pasionat de artă și tehnologia viitorului, Alexandru scrie acum pentru NewsDealer. De asemenea, toate articolele de tip pamflet sunt semnate de Alexandru, care poate fi contactat pe adresa redacției, atât pentru a semnala "derapajele", dar și pentru colaborări.

.