AutoLifestyle

Ferrari va accepta criptomonedele ca modalitate de plată

Ferrari a început să accepte plata în criptomonede pentru mașinile sale sport de lux din SUA și se pare că va extinde acest sistem în Europa, în urma cererilor venite din partea clienților săi bogați, a declarat pentru Reuters directorul de marketing și comerț.

LIVING ERA BANNER

Majoritatea companiilor de top s-au ferit de criptomonede, deoarece volatilitatea bitcoin și a altor tokenuri le face impracticabile pentru comerț. Reglementările neregulate și consumul ridicat de energie pentru minare lor au împiedicat, de asemenea, răspândirea criptomonedelor ca mijloc de plată acceptat de coroporații.

„Ținta noastră de a atinge neutralitatea carbonului până în 2030 de-a lungul întregului nostru lanț valoric este în mod absolut confirmată”, a spus directorul de marketing și comerț într-un interviu.

„Unii sunt tineri investitori care și-au construit averea în jurul criptomonedelor”, a spus el. „Alții sunt investitori mai tradiționali, care doresc să-și diversifice portofoliile”.

Compania italiană, care a vândut 13.200 de mașini în 2022, cu prețuri începând de la peste 200.000 de euro (211.000 de dolari) și ajungând până la 2 milioane de euro, intenționează să extindă sistemul de criptomonede în Europa până în primul trimestru al anului viitor și apoi în alte regiuni în care criptomonedele sunt acceptate legal.

Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) este cea mai mare regiune a Ferrari, reprezentând 46% din totalul livrărilor de mașini în prima jumătate a acestui an.

Printre țările în care criptomonedele sunt restricționate se numără China.

Ferrari, un nume răsunător

Ferrari, un nume care strălucește în lumea automobilistică cu un prestigiu inegalabil, este un simbol al luxului, vitezei și performanței. Fondată în 1947 de către Enzo Ferrari, casa de producție italiană a devenit rapid sinonimă cu mașinile sport de elită.

Ferrari este celebră pentru design-ul său unic, pentru mașinile sale rapide și pentru tehnologia inovatoare. Iconica sa emblemă, calul cabrat pe un fundal galben, reprezintă pasiunea și puterea asociate cu această marcă de renume mondial.

Cu modele precum Ferrari 488, Ferrari Portofino, sau Ferrari F8 Tributo, producătorul italian continuă să definească standardele industriei.

De-a lungul decadelor, Ferrari a atras o bază de fani loiali și a devenit un simbol al excelenței italiene în producția de mașini de lux. Cu fiecare nou model lansat, Ferrari continuă să reprezinte vârful performanței și al rafinamentului în lumea automobilelor sport. Este, într-adevăr, un vis al pasionaților de mașini din întreaga lume.

Ne poți urmări pe Google News, Facebook, Instagram, X, și YouTube

Redacția NewsDealer
NewsDealer este o companie media înființată în 2023, cu jurnaliști de peste 10 ani experiență, care au trecut pe la ProSport, Digisport, precum și alte redacții mari din România.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *