Tech

Adio, „pasăre albastră!” Logo-ul Twitter a fost schimbat

Twitter, platforma de socializare cunoscută de întreaga Planetă, care a jucat un rol important asupra societății, servind drept piață digitală, și-a schimbat logo-ul. 

Adio, „pasăre albastră!”

Elon Musk a hotărât să schimbe logo-ul Twitter și nu a stat la discuții. Cunoscuta „pasăre albastră” a fost „omorâtă” de către miliardarul fondator Tesla.

„Sigla Interim X este disponibilă astăzi, mai târziu”, a anunțat Musk, cu puțin timp înainte de a publica o fotografie cu sediul Twitter iluminat de un nou X gigant.

 

Spre deosebire de când Shiba Inu de la Dogecoin a înlocuit „pasărea albastră” pentru scurt timp, se pare că logo-ul de lungă durată are cu adevărat ultima sa cortină.

Elon Musk și CEO-ul Twitter (sau CEO-ul X), Linda Yaccarino, au anunțat că gigantul de pe piața Social Media se va rebrandui. „X” este noul logo proiectat pe sediul companiei din San Francisco.

Contul oficial al Twitter a fost de asemenea redenumit „X”, cu noul logo și un fundal negru.

Musk și compania au făcut afirmații serioase despre viitorul Twitter de când a preluat pentru prima dată compania, iar acest rebranding nu face excepție.

Musk este obsedat de litera „X”

Obsesia lui Musk pentru litera „X” este binecunoscută. El a fondat x.com în 1997, care a devenit în cele din urmă PayPal. Start-up-ul său spațial SpaceX are ca logo „X”.

Cel mai recent a fondat o companie de inteligență artificială numită x.ai. În aprilie, rețeaua de socializare deținută de Musk și-a schimbat denumirea legală din Twitter Inc. în X Corp.

„X este starea viitoare de interactivitate nelimitată, centrată pe audio, video, mesagerie, plăți bancare, care creează o piață globală pentru idei, bunuri, servicii și oportunități. Alimentat de AI, X ne va conecta pe toți în moduri pe care abia începem să ni le imaginăm”, a scris Yaccarino.

În 2022, Elon Musk a achiziționat Twitter pentru 44 de miliarde dolari şi a fuzionat compania într-o entitate denumită X Corp.

Ne poți urmări pe Google News, Facebook, Instagram, X, și YouTube

Alexandru
Alexandru are o experiență de peste 10 ani în mediul online, timp în care a publicat peste 5.000 de articole și a strâns cititori de prin toate colțurile lumii. Pasionat de artă și tehnologia viitorului, Alexandru scrie acum pentru NewsDealer. De asemenea, toate articolele de tip pamflet sunt semnate de Alexandru, care poate fi contactat pe adresa redacției, atât pentru a semnala "derapajele", dar și pentru colaborări.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *